אודות

מיכאל ברזילי – מייסד החברה


אין-האוס אפגרייד - In House Upgrade

 

"אין-האוס אפגרייד" הסוכנות מנוהלת כ-17 שנים על ידי מיכאל ואופירה ברזילי, מומחים בשיווק נכסים בגוש תל מונד והמושבים בסביבה.

החברה מתמחה בפרויקטי נדל"ן יוקרתי למגורים, שיווק ותיווך בתים ודירות יד שנייה/חדשים.

לחברה יש 2 סניפים: "In-House Upgrade" : סניף גוש תל מונד והמושבים בסביבה ובנוסף סניף בתי יוקרה : "In-House Luxury Homes"

"In-House Upgrade" כתובת: השקד 37 תל מונד  – מתמחה בישובים בשרון כגון: תל מונד, אבן יהודה, קדימה צורן, ומושבים בסביבה, כפר הס , עין ורד, משמרת , חרות , בני ציון , בצרה ועוד מושבים בסביבה…

"In-House Luxury Homes" כתובת: החושלים 6 הרצליה פיתוח, הסוכנות מנוהלת על ידי מיכאל ברזילי וניצה פז, מומחים בשיווק נכסי יוקרה ובעלי קשרים הממקמים אותם כמומחים בכל הנוגע למכירה או רכישה של נכסי יוקרה בשרון והמרכז. לאתר בתי יוקרה – לחצו פה – www.in-h.co.il

חברת "אין האוס" מתמחה בלהשיג את העסקה הטובה ביותר המתאימה לצרכים שלך . עם חברת "אין האוס אפגרייד" תקבל שירות VIP מהפגישה הראשונה ועד לקבלת המפתח לביתך החדש !

החברה דוגלת במתן מענה מדויק לכל לקוח. צרכיו של הלקוח, אפשרויותיו והחלופות העומדות בפניו ניצבות לנגד עיניה של החברה עוד בטרם מתחיל תהליך המכירה או הרכישה.

מגורים מכירה – אם החלטת למכור את ביתך נשמח להעמיד לרשותך את אנשי המקצוע המעולים שלנו ואת כלי השיווק העומדים לרשותנו. המטרה שלכם היא בהחלט העניין שלנו.

למשרדנו דרכי פעולה ייחודיות אשר מאפשרות בזמן קצוב להגיע למכירת הבית וזאת תוך כדי שמירת ערך הנכס, חשיפה מוגבלת ללקוחות פוטנציאליים בלבד,ייעוץ לאורך כל הדרך עד לסגירת העסקה.

מגורים קנייה – נשמח להציג בפניכם בתים או דירות הנמצאים במאגר הקיים במשרדנו. אנו מאמינים כי הדרך המהירה והנכונה לקניית בית הינה הצגת נכסים המתאימים לצרכי הלקוח בלבד (סינון מחיר, אזור מגורים, חדרים וכדומה)

"אין-האוס חטיבה מסחרית"

החברה עוסקת בייעוץ שיווק תיווך ומכירות של נדל"ן עיסקי מסחרי, עם דגש והתמחות בשוק המשרדים באזור גוש דן והשרון. לחברה נסיון וידע רב בתחום הנדל"ן למעלה מ- 20 שנה .

בנוסף מתמחה החברה בפיתוח מודלים עסקיים ושיווקיים, הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים ויזמים.

החטיבה העסקית מנוהלת ע"י מיכאל ברזילי, מנכ"ל ובעלים, אשר לזכותו ניסיון וידע בתחום הנדל"ן .  

"אין-האוס  בתי יוקרה"  – In-House Luxury Homes "אין-האוס  בתי יוקרה ", מתמחה בשיווק נכסי יוקרה באזור השרון והמרכז כגון: כפר שמריהו, הרצליה פיתוח, ארסוף והמושבים בשרון והסביבה.

אנו משווקים את הנכסים היוקרתיים בשיטת עבודה הייחודית לנו, כך שמובטחת  חשיפה שיווקית לנכס הן בישראל הן למשקיעי חוץ.

לשיווק נכסים באזורים אלו  לחצו כאן -In-House Luxury Homes

אנשי הצוות שלנו

מיכאל ברזילי

בעלים ומייסד החברה.

מאסטר בשיווק ובעל קשרים וכישורים הממקמים אותו כ'אדם הנכון' בכל הנוגע למכירה או רכישה של נכסי יוקרה . בעל רישיון תיווך ממשרד המשפטים משנת 2006.

מיכאל ברזילי
מיכאל ברזילי 972-522433040 | mb@in-house.co.il |

אופירה אריאל ברזילי

מתווכת נדל"ן מורשית

גוש תל מונד מחלקת תיווך: בעלת תואר שני במנהל עסקים, בעל רישיון תיווך ממשרד המשפטים משנת 1997.

אופירה אריאל ברזילי
אופירה אריאל ברזילי 09-7964232 | ofira@in-house.co.il |

ניצה פז

שותפה בסניף בתי יוקרה: החושלים 6 הרצליה פיתוח. In-House Luxury Homes

דומיין www.in-h.co.il | In-House Luxury Homes ניצה פז בעלת נסיון בנכסי יוקרה. הקימה וניהלה את דורי קונספט חטיבת היוקרה של א. דורי. שימשה כמנכ"ל מטבחי האקר ישראל- Hacker Kitchen – חברה ליבוא ושיווק מטבחי יוקרה בבעלות עופר גלזר, כמו כן ניהלה את רשת מטבחי רגבה בישראל. במהלך הקריירה ניצה פז צברה מוניטין וניסיון רב בקרב אדריכלים ומעצבי פנים המובילים בתכנון בתיי יוקרה בישראל וכמובן גם בקרב לקוחות פרטיים.

ניצה פז 050-8678400 | nitzapaz@gmail.com |

עודד פאר

עודד פאר בעל ניסיון רב בתחום העסקים והמסחר.

עודד פאר 09-7964232 | office@in-house.co.il |

עומר הלוי

מדיה ופרסום

מנהל רכש המדיה ומייעץ בכל הקשור לתכנון תקציב שיווק. מומחה לשיווק חכם וממוקד של נכסי יוקרה לתושבי חו"ל.

עומר הלוי
עומר הלוי 09-7964232 | mb@in-house.co.il |

פגישות במשרדים בתיאום טלפוני מראש בלבד !! דרך ‏גישה‏ נוחה ‏ונגישה ‏לאדם ‏המתנייד ‏בכסא ‏גלגלים.

Luxury Homes

רחוב החושלים 6, הרצליה פיתוח

גוש תל מונד – מושבים

רחוב השקד 37, תל מונד

נדל"ן מסחרי תל אביב

רחוב גולומב 42, תל אביב